jannekegaatopreis.reismee.nl

Februari

Bests allemaal,

Het gaat allemaal goed, deze maand gaat ook weer als een speer voorbij. Vele leuke uitstapjes gedaan.

Eind januari Hanne was hier, het weekend daarna Ritchie en Amber waren hier. En het weekend daarna ging ik met 2 aupair-vrienden naar Ierland :)

Waarschijnlijk heb je de fotos al gezien, zoniet even doen dan;). Het was erg koud en regenachtig. Maar dat was je al snel vergeten. Het was prachtig. Wat we allemaal gezien/gedaan hadden: whiskey museum hoe de irishe whiskey met de hand gemaakt werd en uiteraard mochten we ook proeven... Ik vond het niet lekker oepss ;), Guinness museum nog iets om te proeven, ik had het al eerder gedronken en ik vond het wel oke niet vies maar ook niet geweldig. Nog meer museums gezien, veel museums gaan over de Vikings. Viking tour, als je naar Dublin gaat doe de viking tour het is lachen zeker een aanrader. Cliffs of Moher tour dit was het beste van ons tripje in Ierland, je stapt smorgens in de bus krijg allemaal interessante dingen te horen en je hebt mooi uit zicht de cliffs, rotsen, zee, kerkjes en savonds kom je weer terug, en dan ben je doodmoe ;).

Kortom: PRACHTIG

De dagen zijn nog steeds hetzelfde, afgelopen maandag was Layla vrij van school en zijn we met haar vriendinnetje naar het park gegaan want het weer was zonnig. Verder ik wordt steeds beter in FIFA, ik denk dat Khaled en ik elke dag wel een potje FIFA spelen (voetbal)

Gisteren (woensdag22.2) gingen Layla en ik naar ballet toe en hadden een playdate met haar vriendinnetje. Vanaf 3 uur begint het haasten met onszelf klaarmaken, wachten op de taxi om Khaled van school te halen en naar de tennisclub te gaan. Naar huis, eten, huiswerk maken en in bad. En als dat allemaal gedaan is. Spelen wij een potje voetbal, of PlayStation.

Volgende week het is Layla's birthday, eindelijk.. Kijkt ze al maanden naar uit;)

Zoals ik al zei alles gaat goed, maar soms is het niet makkelijk. Ik maak wellis foutjes en ook al zijn het van die kleine foutjes waarvan je denkt.. Maak je er maar niet druk om.. Ik zou willen dat ik dat kan. Maar helaas daar ben ik de persoon niet voor. En met dit soort momentjes zou ik graag thuis willen zijn. Ik denk hetzelfde als een slechte dag op school of werk.

Dat wilde ik even kwijt;) verder geen zorgen maken. Soms zitten er gewoon wat mindere dagen bij. Ook ver het algemeen heb ik het gewoon goed naar mijn zin. Ik ben zelfs layla's nummer 2 favoriete persoon hahha :p haar moeder is natuurlijk nummer 1 haar vader staat op 3 en khald staat op 4. Doe ik toch niet slecht toch?! ;p

Byeeeee

Janneke




Reacties

Reacties

Gerrie Derks

Hoi Janneke,
Inderdaad de tijd vliegt voorbij. Ook bij ons op het park zijn we in volle gang met het bouwen van een nieuwe attractie, speelcircus, in Kinderland. Volgende week gaan de attracties al weer open!
Janneke nog een fijne en leerzame tijd daar. Na een bewolkte dag, komt ook weer een zonnige dag!!
Je kunt het!!!

Mark

Leuke story en prima dus. Het maken van foutjes hoort gelukkig bij het leven, doen we allemaal.
Wordt het minder saai hahaha. Gaat prima zo, ga zo lekker door. We blijven lekker trots op jou.
Heeeeeeeele fijne dagen en we zien je weer eind maart ..yessss

groetjesss knufffff je papa.

marja verkuijlen

Hoi Janneke.

Wat een leuk verhaal en mooie foto,s.
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je Hanne, Amber en Richi op bezoek hebt gehad.
Heel veel plezier in het gezin en tot in maart, we kijken er naar uit.

Een Kus en een Knuffel van Mama en de groetjes van de rest.

Betty

Wij zeggen goed bezig!!! Fouten maken we allemaal....gelukkig maar.....wij zijn geen robots! Nog eventjes en dan komen wij jou opzoeken....wij hebben er zin in!!! Hans en ik zijn supertrots op jou......love you ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active