jannekegaatopreis.reismee.nl

Op naar het nieuwe jaar 2017 :)

Beste Allemaal.

Het is alweer even geleden, maar hier ben ik dan :)

De maand December is al weer bijna voorbij en dan gaan we het nieuwe jaar in.

De kindereen hebben bijna 3 weken vakantie, 5 januari starten ze weer met school.

We zijn naar Cinderella geweest een theater voorstelling, waar ik ook zeker van genoten had. Nooooooit te oud voor sprookjes ;)

De kinderen en Diana gingen naar Serbia om de ouders van Diana te bezoeken. Ab ging naar Jordan om zijn broer te bezoeken en deels voor werk. ik was dus een heel weekend alleen thuis... wat aan de ene kant heel chill was maar liever wil ik dat niet meer doen hahaha, de eerste nacht ik kon gewoon niet slapen. en ik heb in die paar dagen ook geen reet uitgevoerd. Alleen voor paar uurtjes naar school maar de momenten dat ik thuis was. was het ik en mijn Netflix account

Laughing

Niks bijzonders dus.

Eindelijk waren ze thuis..

Deze week moesten de ouders nog werken. Met de kinderen ben ik naar Big Space gegaan, een binnenspeeltuin waar ze zich goed vermaakt hebben. En wij wel 100 keer van de glijbaan afgegaan zijn. samen geluncht en weer naar huis.

Khaled had een playdate de volgende dag. en geloof mij dan heb je geen tijd om tussendoor taken te doen zoals strijken of andere taken die je eigenlijk zou moeten doen. 2 handen zijn dan te weinig. Maar goed khaled had het naar zijn zin en dat is het belangrijkste. verder had ik deze week veel disney films gekeken met Layla: Beauty and the Beast Frozen, Cinderella, Jungle Book.

Veel gevoetbald met Khaled eigenlijk doe ik dit wel elke dag

Wink
en helaas gaat er wellis wat stuk :O

Kerst

kerst avond was het mijn verjaardag. Een hele leuke verjaardag gehad, ze hadden gezongen voor mij en een mooi cadeautje gekregen en taart gegeten.

1st kerstdag starte om 2 uur het dinner, wij waren ergens wezen eten. had iets van biefstuk en allemaal andere dingen waar ik de naam niet van onthouden heb maar kortom het was Lekkker.. Mijn eerste glas rode wijn gedronken, wat oke was. Niet vies maar ook niet lekker.

2de kerstdag hebben ze hier niet maar boxingday. dat is een dag dat iedereen de kerstspullen opruimt. Eerlijk te zijn hier staat het nog allemaal. dus het was gewoon een extra vrije dag :)

Woensdag moest Ab weer werken en Diana eigenlijk ook, maar ze werd gebeld door werk en mocht thuisblijven omdat er verbouwt werd kon ze niet werken. Het endige wat ik gedaan heb is kleren strijken, ook die van mijzelf :P mijn eigen kleren strijken doe ik sinds 2 weken, als ik even niet weet wat ik moet doen. Moet zeggen een goede bezigheids therapie. Verder nog 2 uurtjes wezen voetballen met Khaled in het park wat wel lachen was want het gras was erg slipperig dus dat was veel glijden. we kwamen terug naar huis als 2 varkens die in de modder gespeeld hebben

Tongue Out

Bijna weekendd

Morgen ga ik afspreken met een andere aupair die weer terug in Engeland is. en eind van de middag ga ik met Khaled naar de film Fantastic Beasts, van de makers van Harry potter. en zaterdag is de dag van de jaarwisseling en dat ga ik vieren in London.

HAPPY NEW YEAR!!!!

Ik wil nog even zeggen dat ik het hier nog steeds naar mijn zin heb, alleen het schrijven wordt wat minder omdat ik soms gewoon niet weet wat ik kan schrijven. en op sommige momenten die ik nu heb gehad met de familie dacht ik echt okee nu sturen ze mij naar huis. Maar uiteindelijk maak ik mezelf veel te druk zoals wij wellis zeggen van een mug een olifant maken, daar ben ik erg goed in :P

Vandaag hebben Diana en ik er nog over gesproken. en ze zou mij graag nog een jaar langer willen houden. maar voor mijzelf denk ik dat 9 maanden lang genoeg is. dat zegt iemand niet als ze mij naar huis wil hebben hahah.

4 maanden hier

5 januari ben ik hier precies 4 maanden. Ik weet dat ik het misschien teveel zeg en voor jullie voelt het niet zo maar de weken vliegen voorbij.

Ik kijk zie jullie graag in het nieuwe jaar en wens iedereen het beste. Vergeet je lijstje niet te maken over wat je wilt veranderen en je toch niet aan gaat houden

Tongue Out

Of maak een positiever lijstje met dingen die je goed doet en opschrijft om mee door te gaan in het nieuwe jaar. ps stuur het naar mij. Altijd leuk om te lezen!!

Oke nu echt het laatste: voor degene die hier langs komen in het nieuwe jaar, schiet op en maak de datum officeel want ik kan niet wachten om jullie weer te zien!!!

Kiss

Love yooouuuu all

xxx Jenny


Reacties

Reacties

Betty Verkuijlen

.....voor dat je het weet is het april en dan komen wij ......joehoe...we love you too ????

Wendie Verhallen

Op mijn lijstje voor 2017 staat bovenaan: wijnavond met jou!

Papa

Leuk stukje kissssssssssxxxxxx

Elly

Fijne jaarwisseling in London. Je doet het super daar!

Opa en oma

Janneke een mooi 1917 daar in Engeland gewenst vanuit schaijk

marjaverkuijlen@gmail.com

Hoi Janneke.

Leuk om je verhaal te lezen.
Happy Newyear en het beste in 2017.

Een Kus en een Knuffel Mama.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active