jannekegaatopreis.reismee.nl

richting de 2de maand in Engeland

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat je van mij hoorde, De reden ik was 2 weken thuis en nu ben ik net 2 weken hier terug in Engeland.

De avond dat ik hier terug kwam was op een zaterdag. Het was laat dus niet veel gedaan wat bijgekletst en naar bed gegaan..

Zondag morgen meteen actief gedaan met Khaled, naar het park geweest om te voetballen. Had mijn telefoon expres thuisgelaten, kon ik mooi de tijd niet in de gaten houden. ;) Is soms ook wel fijn. We hadden het nog goed volgehouden, 2 Uur gevoetbald en schoon waren we niet gebleven :P

Toen we terug waren zijn we maar gaan douchen en daarna met iedereen gaan lunchen. was zeker lekker.

Daarna starte de week weer. de kinderen hadden vakantie, heb de dagen doorgebracht met Monopoly, schaken, films kijken, en cake bakken. de week is goed gegaan khaled had op dinsdag een playdate zoals ze dat hier noemen. een maatje om mee te spelen, geen problemen mee gehad. Hier in Engeland mag je geen seconde uit het oog laten als ze vriendjes hebben spelen. Hoe dan ook je blijft altijd kijken wat ze aan het doen zijn. Dat is best een groot verschil in Nederland. in Nederland laten wij de kinderen veel meer vrijer. niet dat kinderen hier niks mogen maar ik bedoel meer van hier mag je ze niet 1 seconde uit het oog laten om het zo maar te zeggen.

verder van de week weet ik zo even niet ik ben even ziek geweest maar goed dat is mooi voorbij daarna was khaled ziek.. Oepss :P en jaa Layla is ook ziek geweest. Een virus om het zo maar even te noemen.

Heb mij hier trouwens aangemeld bij de sportschool :) ook hier in shape blijven natuurlijk :P

Elke donderdag avond Bodypump en RNB 2 uur ben ik die avond wel zoet mee. erg leuk om te doen en zwaar maar dat moet ook :P

Soms ga ik nog andere dagen een sport doen daar, maar dat hangt af van wanneer ik tijd heb.

WEEKEND, ben ik naar London geweest, gewoon in mijn uppie. kan soms best leuk zijn even in je eentje dingen verkennen. dag erna nog steeds weekend, afgesproken met een groepje aupairs wezen lunchen en bijpraten.

2de Week ik was blij dat school begon voor de kinderen. zodat ik tijd had voor de huistaken te doen. hoe leuk het ook is de hele dag met kinderen is het ook weer leuk om afentoe zonder de kinderen te zijn. en natuurlijk ben ik weer blij als ze weer thuiskomen van school. en vraag hoe het was wat ze gedaan hadden, heb je weer wat meer gesprek stof dan dat je hele tijd op elkaars lip zit ;)

Daarnaast Starte de cursus Engels ook weer, waar ik erg naar uit keek. misschien raar want waarom zou school leuk zijn :P maar dan ben ik even weg uit het huis leer ik iets en zie ik andere mensen.

En jaa het was weer Weekend

Zaterdag ben ik naar de dierentuin geweest, ook al was het zo mooi rond deze tijd naar de dierentuin veeeeeeeeeeeeeeeeel te koud. En ik had geen handschoenen sjaal of muts dus dat was lekker koud.. maar ondanks dat wel leuk gehad.

Zondag uitgeslapen en savonds was er Firework op heel veel plaatsen in Engeland. was erg mooi. Daarnaast paar attracties net een kermis :)

Vandaag Maandag 7 oktober start ik met mijn 3de week. van maand 2.

Nog steeds heb ik het naar mijn zin, moet wel toegeven toen ik hier terugkwam van thuis. Had ik er afentoe wel wat moeite mee, beetje heimwee... maar dat mag de pret niet drukken.

Wens jullie allemaal fijne avond, een goede week toe.

ps nieuwe fotos kun je bekijken er komen er nog meer..

Byeeee :-*

Reacties

Reacties

Mark

Weer een leuke blog. Nog ff en je kan ze bundelen, heb je een prachtig boek. Ga zo door. Nog ff en t is weer zomer;-)
Heeeeeeeele fijne tijd!!

groetjesssss je Papa

Opa en oma

Leuk om te lezen dat het goed gaat daar over zee

Wendie

Dat zou wat zijn als je onze kinderen niet 1 seconde uit het oog zou mogen verliezen!! onhaalbaar, als je het mij vraagt! Ze missen je ontzettend en vroegen al wanneer je weer terug komt uit Amerika :)

Jordan van der Schoot

Iedere keer weer leuk om te lezen.
Superstoer dat je dit doet, en ik je uppie naar Londen.
Heel veel plezier en ik lees graag de volgende update.

marjaverkuijlen@gmail.com

Hoi Janneke.


leuk om iets van je te horen en te horen dat je het leuk hebt en dat je dingen onderneemt.

Heb een paar keer ingelogt op Skype, maar kreeg geen reactie, hopelijk spreken we elkaar gauw.

Groetjes Mama en de rest.

Sanne Merks

Janneke, wat leuk om iedere keer weer je verhalen te lezen! Wat maak je ontzettend veel mee. Wat hebben die kinderen toch een geluk met zo'n fijne au pair!
Nog heel veel plezier in Engeland en geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active