jannekegaatopreis.reismee.nl

First meeting

Finally :)

Na weken van voorbereiding was het eindelijk zo ver, om te vertrekken naar Harpenden. Samen met papa stond ik om 4 uur op om op tijd op Schiphol aan te komen. Daar kwam ik om half 7 aan en gek genoeg was ik niet zenuwachtig (waarschijnlijk veel te moe) ik stond in de rij om mijn koffer te dumpen en ging verder naar het vliegtuig. Eindelijk zat ik daar en kon ik even een uurtje mijn ogen sluiten. ;p

Eenmaal geland in Luton pakte ik de bus naar het treinstation, vanaf daar de trein naar Harpenden and finally I saw Diana and the children. :)

We liepen naar het huis en een na binnen maakte we echt kennis. Ik denk dat Layla ( 3years) mij erg leuk vind ze hangt nu al de hele tijd rond mij heen. Mijn handtas heeft ze al ingepikt. ;p

Na wat uitleg over de dagen en regels gingen we lunchen.

Even random tussen door ik ga passen op 2 kinderen Khaled and Layla ( 8 and 3 years)

Ik skip even door naar het avond eten want dit wordt een lange blog ( sorry) ik had kleine cadeautjes meegenomen and they love it :)

Je kunt de foto's bekijken bij mijn albums

Kind regards

Janneke

Reacties

Reacties

Marloes van gaal

leuk en heel veel plezier ????

Albert

Mooi om te lezen dat je reis en eerste dag goed zijn verlopen. Veel succes en plezier verder.

Papa

Hoi Janneke,
Mooi dat de start goed is verlopen. Maak het gezellig en...always look on the bright side of life ..lala..tralalalala
:-)

Gerrie

Hé Janneke,

Een goede start voor een hele mooie nieuwe uitdaging!
Gewoon lekker jezelf blijven, dan komt het zeker helemaal goed.

Bas Bos

Fijn dat het goed gaat met je Janneke.
Veel succes nog en veel plezier. Ze boffen met jou!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active