jannekegaatopreis.reismee.nl

The end

hallo   

Hier ben ik weer, ditmaal voor de laatste keer dat ik een blog schrijf over wat ik hier allemaal heb gedaan en hoe ik hier op terug kijk.

Alles staat in het teken van afscheind nemen.  Ik heb al wat vrienden uit mogen zwaaien. Of Nanny's van laylas vriendinnetjes die ik niet meer ga zien.  Maar ook naar London waar ik voorlopig niet snel naar toe zal gaan.

 The George (pub) daar zal ik morgen mijn laatste biertje bestellen. 

Of Costa waar ik wekelijkse of meer te vinden ben/was om koffie/thee/Sapje te drinken en bij te kletsen met andere aupairs. 

Het park waar ik altijd heen ging met Layla en haar vriendinnetjes om van de kabel baan te racen, of voetballen met Khaled. En de ijsco car waar wij altijd ons favoriete ijsje haalden wanneer wij uitgespeeld waren. 

Of vrijdag avonden fast food avond. Dat kon pizza zijn of chicken burger.. Jaa ik weet dat kan ik ook in Nederland krijgen maar samen met de famillie fayyad dat kan niet. 

Ik ben blij dat ik dit aupair avontuur ben begonnen en heb afgemaakt tot het einde.  Het was niet altijd even leuk om te doen.  Ik heb wellis gedacht waarom ben ik hier waarom doe ik dit ook alweer.  Maar ik heb een geweldige tijd gehad. Ben Naar Ierland geweest, Noorwegen,  Brighton,  London. 

Ben niet meer bang om Engels te praten ;) wat meer zelfverzekerd :) en ik vind kinderen nog steeds leuk ook al zijn ze soms zo vervelend en luisteren ze helemaal niet    

Daarnaast vele leuke mensen ontmoet waarvan ik zeker weet die ga ik nog zien!  Een nieuwe familie erbij die ik zal gaan missen.  Gelukkig is Engeland niet zo ver en kun je makkelijk het vliegtuig pakken of trein/boot. 

Dit was het dan. 

Dankjewel voor het volgen van mijn blogs en al de lieve en positieve berichtjes   

Tot gauw! 

Veel liefs, 

Janneke



Reacties

Reacties

Betty

Wat mooi geschreven.......maar toch blij dat je terugkomt!!!! Hans en Betty xxx

Mark en Janet

Mooi verhaal! Eind goed all good. Prima gedaan!

Opa en oma

Het kan niet altijd rozengeur zijn maar je hebt het wel afgemaakt knap van jouw

Wendie

Weliswaar je laatste blog maar vast niet de laatste keer dat je voet op aarde zet op het grote Britse eiland! Welkom terug!!

lambert en marij

Knap van je janneke als je terug bent gaan we snel iets eten wat we allebei lekker vinden wat zal dat zijn

Janneke

@lambert frikandelen natuurlijk :) ;p of spareribs vind ik ook wel lekker hahha

Marijke

Hoi Janneke. Ik heb zitten genieten van je avontuur. Kan je Floortje niet gaan opvolgen.....kan ik gaan kijken naar Jannekes reizen....Je bent een kanjer. Ik ben trots op je.

Albert en Betsie

Mooi avontuur/super ervaring heb je gehad. Dat pakken ze je niet af!

marja verkuijlen

Hoi Janneke.
Wat een leuk verhaal en je we zijn trots op jouw.
Je bent weer thuis en het eerst wat je vroeg Mam wil je rauwe andijvie stamp met spekjes maken.
En zondag zij je Mam eten we vandaag friet en frikandel speciaal.
Luna en Roxy zijn ook heel blij met jouw en jij geniet ook van die 2, je bent zondag met Roxy op cursus geweest en daar hebben jullie al veel geleerd.
Groetjes Mama en de rest.




{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active