jannekegaatopreis.reismee.nl

2 in 1

Hallotjes het is weer even geleden dat ik een blog schreef. Zo tijd voor een nieuwe!

maand April:

Ab was jarig 46 jaartjes. Dat hadden we natuurlijk gevierd met cadeautjes en taart :)

Hij is James bond fan, dus had een mok gekocht met James bond erop. Hij vond het prachtig dus dat waren weer bonus punten :)

De kinderen hadden nog 1 week vakantie dus we hadden wat leuke dingetjes gedaan. Het was zonnig weer en dat betekent voetballen in het park en gaan van de kabelbaan. khaled had ook tussendoor zijn tennislessen, en bijles Engels. Waar ik erg van opkijk want zijn Engels grammatica is super goed! Hij verbeterd mij in alles als ik iets niet goed zeg. En dat komt nogal vaak voor. Zoals hij wellis zegt " why are you speaking English what doesn't make any sense " oeps pijnlijk maar hij heeft wel gelijk!

Verder naast zijn tennis lessen en bijles zijn we nog wezen springen in een springpark met honderden trampolines. Erg leuk en vermoeiend;)

De scholen begonnen weer toen jullie in Nederland vakantie kregen. Alles was weer het normale ritme. Wat goed is maar soms ook beetje saai. Ik ben nu vooral aan het focussen op de leuke dingen die ik ga doen. Zodat het wat makkelijkere vol te houden is. Ik heb namelijk ietjes meer vrije tijd, hoewel dat geweldig klinkt, als je hele tijd alleen bent want niemand anders kan afspreken en d ekinderen zijn op school/kinderdagverblijf dan wordt het erg saai.

Dusja ik ben de dagen aan het aftellen.

Maar ik heb al wat leuke dingetjes gedaan zoals: Richmond park is een heel groot park waar ook wilde dieren rondlopen, geen tijgers ofs;p maar herten, zwanen, eenden, zwijnen mooi om te zien. Vooral als het zonnetje lekker schijnt! Verder Brighton gezien. Echt super mooi. Het was die dag 21 graden... De hele dag in de zon gelegen :)

Verder in April zijn Hans en Betty nog op bezoek geweest was erg gezellig! Ze hebben mij goed verwend, uit eten geweest, drankjes gedaan in de pub. Ik heb ze natuurlijk de hospots laten zien.

Maand Mei:

1 Mei was nog een vrije dag, toen ben ik met Marica (Italiaan aupair) naat Covent garden gegaan, dat is erg bekend en is ook in London. In dat plaatsje zitten heel veel plekken waar je musicals kan bekijken, zoals Lion king, Les miserables, Mamma Mia, etc. En wij waren naar Mamma Mia geweest. Heel leuk!! Zeker een aanrader om te bekijken! Kende alle liedjes omdat ik de film vaak heb bekeken :)

Deze week werkte ik maar 2 dagen dinsdag en woensdag.. Want donderdags ben ik vrij en Papa, Martijn en Marloes kwamen naar London whoeehoe, de vrijdag kreeg ik vrij wat erg lief was :)

Hier had ik erg naar uitgekeken. We hebben 2daagse tour gedaan waar je in de bus zit. En met die bus kun je alle hotspots zien. Zonder trein of taxi te nemen is dit goedkoper... Niet goedkoop, maar goedkoper!!

Ook al heb je de bus als je in london bent loop je gewoon veel dat vond Marloes nog het leukste :) graag gedaan Marloes!

Het was een leuk weekend!

Daarna begon de werkweek weer niks bijzonders.. Zoals ik al zei ik ben de dagen aan het aftellen. Niet omdat ik he thier slecht heb want alles is/gaat gewoon goed maar ik denk dst het gewoon lang genoeg is geweest. Natuurlijk maak ik het netjes af. Niet alleen voor de familie dienik niet wil laten zitten, maar ook mezelf niet. Als ik zie dat ik al 8 maanden der op heb zitten kan ik deze 2 maanden nog makkelijk aan.

Volgende week vrijdag 27 mei ga ik voor een weekje naar Noorwegen. :) mijn host-familie gaat naar Serbian, (geen idee of ik dat goed schrijf) dus weer wat leuks op de planning waar ik erg naar uitkijk.

Oeps dit is een lange blog,

Tot snel :)





Reacties

Reacties

marja verkuijlen

Hoi Janneke.
Het was weer een mooi verhaal,geniet van de laatste maanden en heel veel plezier in Noorwegen.
Een Kus en een Knuffel van Mama en de groetjes van de rest.

Opa en Oma

Ik heb je verhaal gelezen ik wist niet dat je al zolang daar was maar het schiet al op dat je weer naar huis kunt dan weer verder met je studie en werk op hemelrijk? Denk ik dus tot over een paar maandjes groeten van ons uit Schaijk

Elly

Hoi Janneke, wat een mooie verhaal weer, jij doet daar stiekem een brok ervaring op die je je hele leven met je draagt en terug kan kijken op al die mooie momenten. vele groetjes van ons allemaal.

Wendie

Leuk janneke!!
Zet 'm op voor de laatste 2 maandjes..

Sanne Merks

Hoi Janneke,
Wat leuk dat je er nog steeds bent! (dit wist ik namelijk niet) Je zult de taal wel goed beheersen!
Begrijpelijk dat je aan het aftellen bent. Heel veel plezier nog en geniet van je laatste 2 maanden!

Mark en Janet

De laatste loodjes.... Erg leuk verhaal weer. We zijn ook aan het aftellen hahaha.
Veel plezier in Noorwegen!
groetjes Mark en Janet.

Je broertje

Hou Janneke ik heb van england genoten kom nu maar snel naar huis want ik kan niet wachten tot je weer thuis bent maar veel plezier in Noorwegen tot snel weer

Jolanda

hoi Janneke, leuk je verhaal weer te lezen.
Al weer 8 maanden in Engeland. wat een tijd...
Ik vind het knap wat je doet, maar kan me voorstellen dat het nu goed is geweest.
nog even volhouden.
Weer een leuk vooruitzicht om naar Noorwegen te gaan.
Suc6 met de laatste loodjes, en we zien je wel weer als je in Nederland bent

gr uit Bergharen

Gerrie

Hoi Janneke,
Inderdaad die laatste loodjes wegen altijd het zwaarst! Maar ook dat gaat je lukken, zoals je al zoveel hebt overwonnen! Geniet er nog van, en we zien je straks weer heel graag op Hemelrijk! ( nieuwtje: we zijn opa en oma geworden van een kleizoon, Fender !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active