jannekegaatopreis.reismee.nl

Ik weet geen titel

Hallo allemaal,

Het is alweer eff geleden maar hier ben ik weer. Jaaa ik leef nog hahhaa.

De maand maart is weer bijna voorbij, ik moet even goed mijn geheugen opfrissen om te vertellen wat ik deze maand allemaal gedaan heb.

1 maart: layla's 4th Birthday

eindelijk zeg want daar hadden we al vanaf november naar uitgekeken ;) ze was jarig op een woensdag en wij vierden haar verjaardag in het weekend. Met al haar vriendinnetjes en ouders. Waarschijnlijk heb je de foto al gezien maar Belle ( beauty and the beast) was er ook. En een gave taart. ( fotos tzien een foto album Layla)

uitstapjes London:

verder veel uitstapjes naar London, ik ben al zoveel keer in London geweest bel de tel kwijt geraakt. Maar der valt zoveel te zien naast al die toeristische plaatsen zijn er nog veel mooie dingen te zien, zoals Holland park misschien ken je dat wel...? Niet groot maar gewoon mooi. Richmond park, skygarden.

( foto vanuit skygarden)

Importial war museum: ging over de eerste en 2de wereld oorlog. Hier hadden we bijna 4 uur rondgewandeld. Zoveel informatie, ik ben erg geintresseerd in dit soort dingen. Ik zelf was nog niet klaar maar we hadden honger dus wij moesten gaan hahha. Maar het laat je wel nadenken hoe het zou zijn als je er zelf bij was. Ik raad je aan om hier heen te gaan. :)


zonnig weer:

deze maand begint het weer ook beter te worden. Dat betekend veel naar het park met Layla, racen van de kabelbaan en spelen bij de speeltuin. Of gewoon thuis op de trampoline :)

zoals je ziet heb ik ondekt dat je voortaan fotos tussen kan voegen, kon eerst niet.

Verder afgelope zondag was het hier Moederdag, dat heeft het gezin gevierd en ik ben naar... London gegaan ;) ik heb maandag en gisteren gewerkt, vandaag ben ik vrij. In de middag ga ik samen met de familie lunchen en naar de film Beauty and the Beast :) jeeeeeej ze vroegen of ik mee wilde, duhhhh tuurijk wil ik mee!

Morgen gaan wij beide weekendje weg, hun gaan naar Parijs en ik kom even hallo zeggen in Nederland :) en zondag vlieg ik dan weer terug.

Ik probeer zoveel mensen te gaan zien.

Hopelijk tot snel xxx




Reacties

Reacties

Mark en Janet

We zien er naar uit als je terug bent voor ff, yessss.....
Leuk verhaal!!

Albert

Leuk verhaal en leuke foto's.
Goede reis naar Nederland en een fijn verblijf.

marja verkuijlen

We vinden het fijn dat je een paar dagen naar huis komt.
mooi verhaal en foto' s

Lambert

Was gisteren avond leuk je weer gezien te hebben goede reis terug en tot de volgende keer doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active