jannekegaatopreis.reismee.nl

januari

hallo allemaal,

Het is weer even geleden maar hier ben ik weer :)

Deze maand begon erg rustig, de kinderen hadden nog vrij van school en Diana had ook wat meer vrije dagen dagen dan verwacht. waardoor ik ook weer vrij was ;) en dat is leuk. alleen een hele week waar in je niet veel doet gaat vervelen. vooral als andere aupairs geen vrij hebben.

Toen eindelijk het normale ritme weer begon, waar iedereen weer aan toe was. kinderen naar school, ouders werken, ik weer werken en naar school.

In de maand Januari zijn er kleine dinge veranderd, zoals: Diana heeft andere uren gekregen op haar werk. nu maakt ze de maandagen wat korter. eerst was het van 8am tot 7.30pm en nu is dat 8am tot 5.30pm en de donderdag die ze vrij was werkt ze nu een paar uurtjes.

Voor mij betekend dat ik iets mindere uren maak. wat ik zelf wel jammer vind, voor de rest is er niets veranderd.

Vorige week woensdag hadden Layla en ik een drukke dag samen, in de ochtend naar ballet. snel naar huis omkleden en lunchen en hup in de taxi om naar haar nieuwe school te kijken. Waar ze misschien heen gaat. de rit heen duurde alleen al 25 minuten, wat voor mij al te lang is. ik wordt vaak wagenziek. niet echt fijn als je op iemand aan het passen bent. maar goed, eenmaal daar aangekomen ging Layla met een juffrouw mee en ik kreeg een rondleiding. Een rondleiding in een prive school was voor mij ook de eerste keer.

maar niet normaal groot, en het gebouw alleen al zo mooi.

Toen wij daar klaar waren weer naar huis gegaan. waren wij net thuis en moesten wij weer de taxi in om Khaled van school te halen, en meteen van school naar de tennisbaan. lekker haastig allemaal. maar wij hebben het overleefd. Iedereen was honger naar deze drukke dag dus het eten klaar gemaakt en na het eten niks meer gedaan.

voor de rest veel op stap geweest met andere aupairs in de kroeg of naar de film. ook nog naar Londen geweest afgelopen weekend de Britisch museum en James Bond museum. allebei een aanrader!! in de Britisch museum ben je al minstens 3 uur aan het rondlopen ;) niet normaal hoe groot het is. Mijn favoriete gedeelte is Africa.

deze maand is het ook van afscheind nemen, er zijn al wat aupairs die weggaan. sommigen aupairs zijn hier al een jaar en andere die blijven hier voor een korte periode.

Aanstaande donderdag komt Hanneeeeeee Hieeeer :) eindelijk iemand die mij komt bezoeken ;) en dan is Januari al weer voorbij

Surprised

er staan vele leuke uitjes te wachten in Februari, maar dat lees je in mijn volgende blog

Wink

Goede week iedereen.

xxx

Reacties

Reacties

Mark

Yessss ...een leuk verhaal!! Heb je mij ook gezien in het James Bond museum? ... hahahaha
Geniet er van!!

knufffkusss.. je pappie

opa en oma

mooi verhaal en je hoeft je eigen niet te vervelen

Albert

Veel beleefd en gezien, leuk hoor!
Geniet van het bezoek!

Elly

Wie is die leuke jongen bij James bond?

Janneke

Dankjewel allemaal! Elly, zijn naam is mirco hij is hier aupair en komt uit Italie ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active