jannekegaatopreis.reismee.nl

van alles wat

Hello you,

Het is even geleden dat ik schreef,

Was is er in de tussentijd allemaal gebeurd en wat heb ik gedaan?

khaled's birthday gevierd hij is al weer 9 jaar, hij had een hele gave cake voor zijn verjaardag. Een shirt van realmadrid, zijn favoriete club. Een echte ronaldo fan. :)

Wij vierden zijn verjaardag alleen met het gezin, de opa's en oma's tante's en oom's wonen allemaal niet in Engeland. Wat er ook te vieren valt de sportschool gaat altijd door ;P

En omdat het khaled's verjaardag was ging ik met hun mee naar de sportschool lekker vroeg om 9 uur waren wij daar. Tot 1 uur heb ik stil gezeten

Surprised
is nog best een prestatie
Tongue Out

Natuurlijk veel geklets met Diana en veel foto's bewondert van khaled als baby tot nu.

Salsaaaaa

Met een aantal andere aupairs gaan we de zondag avond salsa lessen volgen. wat erg leuk maar vooral grappig is als je het gewoon niet kunt

Tongue Out
het gaat nu wel wat beter en het ziet er ook wat beter uit. Maar nog niet genoeg om het te showen in the pub... niet dat ik wil salsa dansen in de pub maar het is leuk om iets nieuws te leren waar je totaal niks van bakt.

die avond was ik zo moe, en allees deed pijn, was dan ook de hele dag in beweging geweest sochtens in de sportschool smiddag's wandellen, om ergens naar toe te kunnen moet ik altijd wel lopen. soms wel 30 minuten.. wat niet slecht is want zo ben ik altijd in beweging.

Ireland
Zoooooo Cooool!!! Marica ( aupair uit Italie ) en ik hebben een vlucht geboekt naar Ireland

Cool

voor 6 nachtjes, en het duurt nog even voordat wij gaan. volgendjaar Februarie. maar kan nu al niet wachten. wij willen tours gaan doen om de mooiste plekken van Ierland te zien.

Het enige wat wij nog moeten vinden is een Hostel of Hotel. Vlucht is trouwens echt goedkoop 30 pond p.p voor een retourtje...

Uitstapjes
Ik probeer zoveel mogelijk de deur uit te gaan en leuke dingen te ondernemen met andere aupairs of alleen. vorige week ben ik met een groepje wezen schaatsen in St Albans wat niet ver is zou je denken. maar om dee ijsbaan te vinden was nog een heel gedoe en jaaa wij waren verdwaald

Laughing
van de trein tot de bus was goed gelukt maar daarna moesten wij 20 minuten lopen, maar dat werden er 40.. uiteindelijk de ijsbaan gevonden en schaatsen gehuurd die voor geen meter zaten en meer pijn deden.. maar hup niet zeuren maar schaatsen. Voor mij was dat al weer 4 jaar geleden dat ik op schaatsen heb gestaan. dacht dat komt wel goed zoiets verleer je niet. Maar nee als kind deed ik dat 100x beter. maar goed ik kwam vooruit. gelukkig konden de rest er ook niks van dan ben je niet alleen een mislukkeling :P was het bijna het einde en ik dacht zo blij te zijn dat ik niet gevallen was maar toch niet volgehouden.. weer een paar mooi blauwe plekken op mijn been :)

Workworkwork.

De week begon weer, en het voelde voor mij als een top maandag. Begon de dag met layla naar de nursery brengen en smiddags ophalen, samen lunchen en dan afspreken met een vriendinnetje... Helaas was het vriendinnetje ziek maar wij maakten er een leuke Layla en Jenny dag van. Dat bestaat uit zingen en dansen met frozen muziek of the lion king

Wink

Hoe langer ik hier ben hoe meer ik mij hier thuis ga voelen en een deel van het gezin begin te worden. deze week was zolief ik was thuis met de kinderen we waren aan het spelen met de ballon. en Layla riep ineens: Jenny Jennyy, I love youu

Embarassed
dat dat soort kleine momentjes raken mij wel op een goede manier natuurlijk :)

Hier ga ik dan ook mee afsluiten.. genoeg om te lezen :P

Enjoy you're weekend

See you xx

Reacties

Reacties

Opa v Gaal

Ik heb je verslag gezien en vind het mooi
ingedeeld met veel plezier er in

Betty

Hi Janneke, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat!!! We see you in April in London...we love you!!! Hans & Betty

papa

yesssss kunnen we samen Salsa dansen jippieeeee

Leuke blog Janneke. Ga zo lekker door en de tijd vlieeeeegttttt.

greetsx

Albert

Mooi om je belevenissen zo te lezen. Vooral dat je je daar steeds meer thuis gaat voelen en een deel van het gezin begint te worden. Leuk vooruitzicht ook het reisje naar Ireland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active