jannekegaatopreis.reismee.nl

Once upon a time

Hello its me,

Starts at the beginning.

Gisteren avond (27--07-16) kreeg ik een berichtje van Diana. zoals altijd is dat spannend maar ook zeker leuk. Ze vroeg aan mij of ik wat eerder naar Harpenden zou willen komen, zelf dacht ik jaa waarom niet.. maar wat ze bedoelde of ik over 2 weken al zou kunnen komen.. Helaas dat gaat niet lukken vertelde ik tegen Diana, ik stuurde haar een datum wanneer ik het vroegst zou kunnen beginnen :)

Happy me!

And now I can start at 5 september :)

Nog geen uur geleden hebben Diana, de kinderen en ik geskyped om goed te overleggen hoe en wat er nu gaat gebeuren. ik ga opzoek naar vluchttickets een retourtje voor 5 september tot 6 oktober. ik heb haar namelijk vertelt dat ik zeker eerder wil komen maar ik heb al wat plannen in oktober die ik niet af wil zeggen. dan blijf ik nog van 6 oktober tot 20 oktober in Nederland. Wat ik hoop op een mooi afsluiting met veel feestjes!!! :)

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik, wanneer ik je zie of spreek zal ik het waarschijnlijk nog 100 keer vertellen omdat ik dat zo leuk vind!! :)

Hier onder een foto van een blije Janneke.

ps er staan een paar foto's op van het weekedje in London die je kunt zien bij het kopje fotos ;)

wens jullie allen een Fijne Avond toe en tot gauw

Kiss

Reacties

Reacties

Wendie

Het avontuur gaat bijna beginnen!! Heel veel succes lieve janneke!

marjaverkuijlen@gmail.com

Hoi Janneke.

Leuk dat je er eerder mag beginnen en dat je een leuk contact hebt met dat gezin.
Geniet er maar van en leuk dat je weer even thuis komt wonen.

Groetjes Mama en Theo en Martijn en Marloes.

annabel

Hallo, leuk dat je eerder kan beginnen, ga je ook als au pair na engeland?

Gr annabel

Janneke

Hoi Annabel, jaa ik ga naar Engeland :) jij dus ook? En wanneer vertrek jij?

Sanne Merks

Het grote avontuur gaat bijna beginnen! Janneke, heel veel plezier en succes met deze mooie uitdaging! Ik ben benieuwd naar je verhalen!

Opa en Oma

Mooie foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active